Står upp

Linnea är inte riktigt klok. Hon måste ha en jäkla vilja. För ikväll har hon ställt sig upp flera gånger. Hon står inte så länge. Vet inte hur mycket hon belastar det opererade benet. Men hon har båda fötterna i golvet. Hon grinar inte illa och verkar inte heller ha ont när hon står. Allvarligt talat fattar jag inte hur hon 5 dagar efter en så avancerad operation överhuvudtaget kan ställa sig upp. Ortopeden har ju varit inne och sågat och borrat i benet på henne. Än så länge kan jag ju trösta mig med att spikarna verkar sitta som dom ska, för annars hade hon reagerat när hon förflyttar sig över golvet och även vid blöjbyten. Man vet ju sen innan hur det var med Ebba.
När jag pratade i telefonen förut med Teds kusin, ställde sig Linnea upp mot lära-gå-vagnen och var på väg att gå iväg. När hon hade tagit ett steg med det "friska" benet och sen skulle flytta det opererade, så gick det inte så bra och hon blev lite rädd. Men hon klarade sig ur situationen själv genom att sätta sig ner.

Linnea slutar aldrig att förvåna en.  // Stolt mamma

Kommentarer
Postat av: Carolina

Stolt moster med!! :-) Busungen!

2009-05-28 @ 10:36:13
URL: http://mammacarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0