Paralellt

Har nu börjat skriva inlägg i min "gamla" blogg igen. Visserligen bara ett än så länge. Adressen dit är:

http://katarinas.bloggagratis.se/

Kommer att meddela hur jag ska göra mot slutet av veckan. Om jag behåller denna eller om jag går över till den andra bloggen helt igen. Så länge kommer jag troligtvis köra paralellt eller skriva samma i båda bloggarna. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det beror lite på hur mycket tid det tar. Ni får helt enkelt hålla utkik efter nya inlägg i båda under pröva perioden.

Kommentarer
Postat av: Flingungen

Vore det inte enklare att skriva ner för och nackdelar om bägge bloggarna och sedan välja VILKEN du ska använda? Eller har du tänkt skriva samma inlägg i båda, tills du bestämt dig? Bra att veta bara...



Tycker Blogga gratis är helt okej - man slipper ju all irriterande reklam. Såklart finns det bloggar som har mer att erbjuda än den, men beror ju också på varje individs behov av att blogga och vad man önskar ha för funktion på just sin egna blogg!

2009-06-01 @ 02:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0