Nämen Ebba

När jag stod och pratade med en eventuell marsvinsköpare i telefonen såg jag att Ebba stod på knäna mot en uppochner vänd plastback. i deras rum. Sen gjorde hon någonting väldigt otippat. Hon hävde sig upp lite till på backen för att sen ställa ner den ena foten i golvet. Jag hoppas att hon skyndar långsamt. Hennes smalben är så pass böjda att jag tror att hon kommer bryta sig om hon belastar för mycket.
Har inte lust för att åka upp till Stockholm snart igen för att operera henne. Och innan sommaren dessutom. Från början var det meningen att både Ebba och Linnea skulle operera smalbenen raka nu under våren. Helst tidigt i april. Men besöket i Stockholm drog ut på tiden. Så nu tycker vi det är för sent att göra det. Så nu väntar vi till efter sommaren istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0