Massa att göra

Idag skulle min att göra lista bli hur lång som helst. I eftermiddag kommer nämligen en tjej från LSS omsorgen på hembesök. Även hon kommer från Västervik. Vi har till och med hos samma dagmamma när vi var små. Lite roligt när man träffar på folk här i Nässjö som man känner till från Västervik.

Vi ska diskutera om vilken hjälp vi skulle tänaks behöva. Just nu känns det som ingen hjälp behövs. Det som troligtvis ska diskuteras är väl om jag kan bli personlig assistent till tjejerna under perioderna när tjejerna inte kan vara på dagis pga operation och rehabtid. Men det återstår att se hur det blir med det.

Idag ska jag i alla fall ta tag i all smutstvätt som har samlats på hög. Det är några dagar sen jag tvättade nu. Tror det var innan vi åkte till Stockholm. Fast då tvättade jag upp allt som var smutsigt.
Sen ska jag dammsuga och ev. torka golven med. Ta hand om disken och bädda sängar.
Det är ju inte kungen som kommer på besök. Men jag vill gärna ha fint här hemma när man för en gång skull får besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0