Gjort idag

Lämnat tjejerna på dagis - Gick så där. Eftersom jag bar in Linnea till matbordet började hon gråta när hon förstod att jag skulle gå. Hon ville att jag skulle sätta mig på stolen bredvid henne. Det är bättre att fröknarna hämtar tjejerna i kapprummet istället.

Städat - Har plockat och fixat här hemma idag. Känner mig riktigt nöjd. Har även bytt lakan i nästan alla sängarna. Tog hand om disken medan sambon dammsugade. Plockat bort tyget på en lära-gå-stol, som verkligen behöver tvättas. Dessutom ska vi ställa undan den i väntan på en annan bebis som ska ha den.

Ringt AF - Har ringt och uppdaterat om jobbsökningen. Var lite orolig för att jag skulle ha gjort för lite. Har ju "bara" ringt runt till ett antal företag och frågat om timvikariat, sökt tre jobb via af och fixat i ordning mitt cv på af´s hemsida. Det fanns massor som saknades. Så nu finns den tillgänglig.
Men han på AF sa att det gått och väl räckte med det jag gjort. Ska även ringa A-kassan i början på nästa vecka. Ang. ett kvälls"jobb" jag ska börja med efter sommaren. En bisyssla tror jag det räknas som. Ska berätta mer om det när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: E

ha en bra dag



kram

2009-05-15 @ 13:21:42
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0